понедельник, 18 апреля 2016 г.

Модуль 9 Рефлексія

Цей модуль допоміг мені зробити такі висновки ,що до того, як учні можуть самі спрямувати себе у навчанні та про роль і місце диференційованого навчання,а саме:
- як я можу допомогти своїм учням стати самоспрямованими у навчанні;
- як я можу задовольнити різноманітні потреби у навчанні;
- перехід до процесу навчання, що будується навколо потреб учнів, вимагає адаптації з боку учнів та вчителя. Вчителі мають працювати з учнями щоб допомогти їм розвинути навички самоспрямованості,можуть диференціювати наавчаннядля відповідного спонукання та заохочування учнів.Учні мають бути активними у навчанні.
На цьому модулі отримала нові знання про методики заохочення учнів.

Комментариев нет:

Отправить комментарий